Onze keuzehulp helpt u door middel van een aantal vragen de juiste ondersteuning te vinden. Kies welk antwoord voor u van toepassing is en kom uit bij de juiste ondersteuning.
Bij Wilgaerden staat de cliënt voorop. We luisteren naar onze cliënten als het gaat om onze zorg- en dienstverlening. Onze cliënten - of hun vertegenwoordigers - weten immers het beste waar verbeteringen in de zorg mogelijk zijn. De medezeggenschap van cliënten is geregeld via de Centrale Cliëntenraad en de Lokale Cliëntenraad.
Elke locatie van Wilgaerden heeft een Cliëntenraad (CR). Zij spreken met de gebiedsmanager over de ontwikkelingen op de locatie.
De Centrale Cliëntenraad (CCR) behartigt de belangen van alle Wilgaerden cliënten. De Raad van Bestuur van WilgaerdenLeekerweideGroep vraagt de CCR om advies bij grote zaken zoals reorganisaties, verhuizingen, veiligheidsbeleid et cetera. De CCR bekijkt alle voorgenomen besluiten door de bril van de cliënt. Welke gevolgen hebben besluiten voor de cliënten? Wordt er voldoende rekening gehouden met hun belangen? De CCR kan ook ongevraagd advies geven.
De Centrale Cliëntenraad denkt en praat mee over:
De leden doen hun werk op vrijwillige basis. Wilt u ook meepraten en meedenken over de zorg binnen Wilgaerden? Neemt u dan contact op door een e-mail te sturen aan centraleclientenraad@wlgroep.nl
Onze keuzehulp helpt u door middel van een aantal vragen de juiste ondersteuning te vinden. Kies welk antwoord voor u van toepassing is en kom uit bij de juiste ondersteuning.